日本語 English
開講年度/ Academic YearAcademic Year |
20232023 |
科目設置学部/ CollegeCollege |
ビジネスデザイン研究科/Graduate School of Business AdministrationGraduate School of Business Administration |
科目コード等/ Course CodeCourse Code |
VG744/VG744VG744 |
テーマ・サブタイトル等/ Theme・SubtitleTheme・Subtitle |
|
授業形態/ Class FormatClass Format |
オンライン(一部対面)/Online (partially face-to-face)Online (partially face-to-face) |
校地/ CampusCampus |
他/OtherOther |
学期/ SemesterSemester |
秋学期他/Fall OthersFall Others |
曜日時限・教室/ DayPeriod・RoomDayPeriod・Room |
|
単位/ CreditCredit |
22 |
科目ナンバリング/ Course NumberCourse Number |
BDS6020 |
使用言語/ LanguageLanguage |
日本語/JapaneseJapanese |
備考/ NotesNotes |
|
テキスト用コード/ Text CodeText Code |
VG744 |
As the last step in the life of a graduate student, the goal is to create a master's academic paper that makes use of societal experience.
Teaching staff specializes in distribution theory, retail marketing, and branding for consumer goods manufacturers. They provide guidance based on this knowledge and experience.
※Please refer to Japanese Page for details including evaluations, textbooks and others.
大学院生生活の最後の仕上げとして,社会での経験を活かしつつ,修士論文を作成することを目的とします。
As the last step in the life of a graduate student, the goal is to create a master's academic paper that makes use of societal experience.
担当教員は流通論やリテイルマーケティング,消費財メーカーのブランディングなどを専門としています。これらの知識と経験にもとづき指導を行います。
Teaching staff specializes in distribution theory, retail marketing, and branding for consumer goods manufacturers. They provide guidance based on this knowledge and experience.
1 | スケジュールや内容については受講生と相談の上,決定します。 |
2 | 同上 |
3 | 同上 |
4 | 同上 |
5 | 同上 |
6 | 同上 |
7 | 同上 |
8 | 同上 |
9 | 同上 |
10 | 同上 |
11 | 同上 |
12 | 同上 |
13 | 同上 |
14 | 同上 |
特になし。
種類 (Kind) | 割合 (%) | 基準 (Criteria) |
---|---|---|
平常点 (In-class Points) | 100 |
総合評価(100%) |
備考 (Notes) | ||
なし/None
No | 著者名 (Author/Editor) | 書籍名 (Title) | 出版社 (Publisher) | 出版年 (Date) | ISBN/ISSN |
---|---|---|---|---|---|
1 | 伊丹敬之 | 創造的論文の書き方 | 有斐閣 | 2001 | 4641076499 |
その他 (Others) | |||||
その他,各自の研究テーマや進捗に応じて参考文献やデータを紹介します。 |
本科目では、全授業回数の50%以上がディスカッションなど双方向形式の授業によって運営されます。